loading...
The Website of Electrical & Eectronics Engineers
َAdmin بازدید : 720 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (3)

 

 

 

سلام دوستان

 

 

 

همونطور که میدونید نمیشه همه کتاب های برق یه جا جمع کرد و تو وبلاگ گذاشت! خب چاره چیه؟ذچاره اینه که بنا به درخواست و تقاضا کتاب ها گذاشته بشه . پس در این پست شما میتونید کتاب هاذ(زبان اصلی )و مقالات علمی مورد نیازتون رو  درخواست بدین تا براتون دانلود بشه.

 

 

برای اینکار کافی اسم کتاب و نویسنده هاشو تو بخش نظرات بذارید.برای مقاله هم می تونید عنوان مقاله و نویسنده هاشو تو نظرات بذارین

 

 

به امید موفقیت

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mrm4369 در تاریخ 1394/09/14 و 10:34 دقیقه ارسال شده است

سلام.حل المسائل محاسبات عددی دکتر اصغر کرایه چیان.من کل اینترنتو زیر و رو کردم پیداش نکردم.اگه شما بتونید پیدا کنید و واسه دانلود بذارید واقعا ازتون ممنون میشم.tnx
پاسخ : سلام
امکان قرار دادن کتاب های فارسی وجود نداره

این نظر توسط afshin در تاریخ 1394/02/11 و 20:34 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض ادب

خواستار تبادل لینک هستم شما رو قبلا لینک کردم.

ممنون میشم من رو به عنوان مهندسی برق قدرت - الکتروتکنیک لینک نمایید و اطلاع دهید.

با تشکر
پاسخ : سلام
بعید میدونم!

این نظر توسط homoz در تاریخ 1393/12/11 و 2:11 دقیقه ارسال شده است

برای خودم متاسفم که گول شما رو خوردم و وقت م رو حرام کردم با مذخرفات و دروغهای شما من فقط یه کتاب میخواستم
پاسخ : دوست عزیز هیچ درخواستی از طرف شما تو وبلاگ ثبت نشده


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به "weee" خوش آمديد . اين سايت با هدف افزايش سطح علمي دانشجويان و مهندسان برق کشور سرویس دهی می کند . باعث افتخار ماست که با ارسال مقالات و پروژه های خود ، ما را یاری کنید تا قدمی در راستای پیشرفت سطح علمی برداشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2267
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 396
  • بازدید ماه : 1,521
  • بازدید سال : 16,032
  • بازدید کلی : 651,397